26 Şubat 2011 Cumartesi

Kargom Geldi :)



Stil Direktörü Edacım'ın Vintage Stil aracılığı ile düzenlediği hediye çekilişine katılmıştım, hatta size de duyurmuştum. Normalde benim hiç şansım yoktur bu çekilişlerde; Edacım kazandığımı bana haber verdiğinde nasıl mutlu olduğumu anlatamam, ki zaten o gün benim için çok stresli bir gündü, günün en güzel haberini Edacım vermişti:) Hatta ben o günün dalgınlığı ile daire numaramı yanlış vermişim, birkaç gün sonra farkettiğimde hemen mail atmıştım ve Edacım sağolsun yardımcı olmuştu:) 

Dün kargom geldi, tabi ben evde olmadığım için karşı komşumuza bırakmalarını rica etmiştim, kargomu alan karşı komşumuza buradan bir kez daha teşekkürü borç bilirim:) Ayrıca, hediye ve ilgisi için Edacım'a ve bu kolye için de Vintage Stil'e buradan teşekkür ederim... 

İşte ben yukarıda gördüğünüz güzelliği kazandım:)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

tebrik ederimmmm =)
güle güle kullan =)
cok güzeller !

adaşehir dedi ki...

want more fashion; teşekkür ederim tatlım:) Ben de çok sevdim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...