12 Şubat 2011 Cumartesi

Hangi Çizgi Film Kahramanı Olmalıyım?


Sevgili ---!Fashion Passion!--- beni mimlemiş; mim sorusu şu: "Hangi çizgi film kahramanı olmak istersiniz?" Cevap veriyorum: Tabiki de Bugs Bunny! Espirili, kıvrak zekalı, şakacı, sevimli ve çizgi film kahramanları arasında -bence- en karizmatik olanı:)

Bu mimi 3 kişiye paslamam gerekiyormuş ama ben;
*** Çatı Katı İlkay
*** Bi Yaşıma Daha Girdim
*** Deli Anne
*** İkiz Büyütmek
*** Kapkara Camdan Kelebek
*** Kova Kadınıyım Ben
*** Metal ve Mor İnek
*** Sena 'ya gönderiyorum; blogunda mim cevaplamayan arkadaşlardan hangi çizgi film kahramanı olmak istediklerinin cevabını bu yazıma yorum olarak bırakmalarını rica ediyorum, tabi eğer kendileri de isterlerse, çünkü çok merak ettim :)

4 yorum:

modda twin dedi ki...

ben mimli dglm ama solemek istedm cindrrlla :)

adaşehir dedi ki...

modda twin; paylaştığın için çok teşekkür ederim canım:)

Unknown dedi ki...

ben sevimli hayalet casper olmak isterim =) ya da powerpuff girlsde ki yesil kiz =) =D ama bugs bunny de süper cok severdim onu izlemeyi !! =)

P.S dedi ki...

bugs bunny nin sevgilisi geldi aklıma:)çok beğenirdim küçükken:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...