10 Şubat 2011 Perşembe

"Biz"den Haller


Hadi bugün biraz anılardan bahsedelim :)

* Yaklaşık 80 yaşındaki anneannem(maşallah deyin) kat kat giyinir(6-7 kat falan), yaz ya da kış hiç fark etmez, hatta bir de üstüne "üşüyorum ben" der. Hepimiz çok şaşırırız, yazın bu bunaltıcı sıcaklarda nasıl dayanabiliyor diye. Neyse geçen gün çarşıya çıktığımda anneanneme pijama altı aldım kışlık, kalın, içi pamuklu olanlardan. Akşam annem, ben ve anneannem konuşuyoruz. Anneannem "Blabla bana pijama altı almış, yazlık, ben bunu yazın giyerim hastaneye falan gittiğimde" dedi! Ben şoklarda, nasıl yani diye! Ah anneanneciğim, nasıl bünyeni alıştırdın kat kat giymeye:) Ama olsun hastalık hastası olsan da, kat kat giyinsen de, arada seninle zıtlaşsak da kıyamıyorum sana... :) 

* 5 yaşındaki maviş gözlü kuzenim dün ile yarın'ı ayırt edemediği zamanlarda çok sevimli oluyordu, o afalladığı zamanki yüz ifadesi beni bitiriyordu:) Ben inatla "dün yapmıştınız" dediğimde, "hayır yarın yarın" demesine bayılıyordum... Şimdi daha güzel konuşuyor tabi:) 


* Anneannem vakt-i zamanında rahmetli dedemle sözlüyken, duvarın arkasından gizlice rahmetli dedemi görmeye çalışırken otlatmaya götürdüğü öküzü kuyuya düşürmüş:) 


* Anneannem eltisiyle vakti zamanında pek anlaşamazmış, çünkü eltisinin baba tarafı daha varlıklıymış, ondan biraz ayrıcalık tanınıyormuş ona. Neyse birgün anneannemin kayınpederi yoğurdun katı kısmını yemişler. Eltisi gelmiş bakmış ki yoğurdun sulu kısmı var yoğurt kovasında. Sulu kısımdaki az olan katı yoğurdu da çıkardıktan sonra anneanneme söylenmeye başlamış. Bunun üzerine sinirlenen anneannem yoğurt kovasını "yoğurt öyle dökülmez böyle dökülür" deyip kadının başına geçirmiş, tabi içindeki yoğurdun kadın üzerindeki etkisini siz düşünün:) Ah anneannem ah:)


*1x.com (by ATK)

2 yorum:

GüLüm'Se dedi ki...

Haylaz anneannesi seniii x)
Rabbim uzun ömür versin :)

adaşehir dedi ki...

GüLüm'Se; Amin canım, Allah'ım hayırlı ömür versin hepimize:) Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...