5 Şubat 2011 Cumartesi

Evde Romantik Ortam



Malumunuz Sevgililer Günü yaklaşıyor, çoğu kişi sevgilime/eşime ne alsam diye tutuşmuş durumda... Bu sene biraz farklılık iyi olmaz mı? Mesela yukarıdaki gibi romantik bir ortam hazırlasanız eşinize ve romantik bir yemek yeseniz karşılıklı başbaşa hiç de fena olmaz hani... Sonuçta romantik bir yemekten kasıt, şık bir yere gitmek değildir, en azından benim için öyle değildir... E romantik bir yemek illaki de masada yenilir diye bir kural da yoktur değil mi ama:) Yukarıdaki harika ortamı çok beğendiyseniz, hemen denemek için sabırsızlanıyorsanız ve nasıl yapılacağını merak ettiyseniz şuraya ışınlanmanız yeterli:)

4 yorum:

Asahhara dedi ki...

:)) Çok iyiymiş bu format.

adaşehir dedi ki...

asahhara; :) :)

Unknown dedi ki...

cok tatliii =)
ben cok begendim bu fkri..
ama ben sevgililer
gününden nefret ettigim icin bu
sürprizi dogum günü
hediyesi olarak daha cok uygun
gördüm kendi adima =D

adaşehir dedi ki...

Sena; doğum günü hediyesi de olur:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...