27 Şubat 2011 Pazar

Jennifer Lawrence @ 2011 Film Independent Spirit Awards

Evet yine bir Jennifer Lawrence incelemesi ile karşınızdayım:)

2011 Film Independent Spirit Awards'a Golce&Gabbana etek ve üst ile katılan Jennifer Lawrence; içini gösteren eteğinin altına aynı renkte veya turkuaz renkte astar giyseydi, beline turkuaz renkte bir kemer taksaydı ve ayakkabısını da turkuaz renkte seçseydi daha iyi olmaz mıydı?


* justjared

2 yorum:

want more fashion dedi ki...

ben karar verdim bu kiz
disari cikmadan önce aynaya
bakmiyo..
veya rastgele ayakkabi seciyo..
ben anlamadim..
bu sefer ki elbisesi yine digernden daha iyi evet ama yine de hic tamamlayici görünmüyo hala bir seyler eksik..
dedigin gibi bu eksik olan sey astar olabilir mesela =D

adasehir dedi ki...

want more fashion; hehe evet aynaya kesin bakmıyor! :) yani insan bir astar giyer hiç olmazsa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...