11 Şubat 2011 Cuma

Tally Weijl Cicilerim :)


Selam kızlar! 

Aldığım şeyleri blogumda yayınlamayı pek sevmesem de bunları paylaşmazsam olmazdı, çünkü çok ama çok sevdim bu yeni cicilerimi:) Önünden geçtiğim, geçerken şöyle bir göz attığım, ama içeriye girmediğim Tally Weijl'den yukarıdaki cicileri aldım bugün. Özellikle kemere bittim resmen, kemerimle fall in love durumundayız, hani çatı katı ilkayımızın demesiyle gelip gidip seviyorum, o derece yani:) Demem o ki hazır yarın cumartesiyken ve %50-70 arasında değişen indirimler varken size en yakın Tally Weijl'e atın kendinizi; özellikle aksesuarlar çok güzel... 

Aşağıdaki görseller de Tally Weijl'in Pre-Spring ürünlerinden birkaçı...




4 yorum:

Çatı Katı Blog dedi ki...

aaaa tam bence daha sık paylaş bunlar ne cici şeyler böyle diye yorum yapayım diyordum adımı gördüm süpriz oldu :)
aşkına ortak olabilir miyim ? bende istiyorum bunlarla aşk yaşamak :)

adaşehir dedi ki...

çatı katı ilkaycım; hehe, yaşasın o zaman:) beğenmene çok sevindim canım, tabikide kemer aşkıma ortak olabilirsin ne demek:) öpüyorum kocaman:)

Unknown dedi ki...

eveeeeet kemerin gercekten süper !!
güle güle kullan canm =)

adaşehir dedi ki...

Sena; çok teşekkür ederim canım benim:):):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...