22 Mart 2017 Çarşamba

Nehir Erdem - İki Entrika Bir Düğün İsmail




BA-YIL-DIM!!!
Tek kelimeyle bu kitaba bayıldım sayın okuyucu.
Uzun zamandır tadı damağımda bu kadar güzel kalan bir kitap okumamıştım.
Bitireli birkaç gün oldu ama yeni bir kitaba başlayamıyorum.
Ay resmen boşluğa düştüğümü hissediyorum bu kitaptan sonra.
Kıkır kıkır gülerek okuduğum nadide kitaplardan.
Özlemişim bu tarz kitap okumayı da.
Beni gülme krizine sokan üç repliği paylaştım yukarıda ama emin olun güleceğiniz daha çok olay var.
Nehir Erdem bundan sonra favori yazarlarımdan oldu :)
Diğer kitapları da ilk fırsatta alınacak, o kadar! :)

Konusuna gelecek olursak eğer;
Esas oğlanımız İsmail mahallenin yakışıklı genci, ağır abisi, gamzelisi ve minibüs şoförü.
Esas kızımız İnci yeşil gözlü bir ahu ve üniversite öğrencisi.
İkisinin de ortak yanı; keçi gibi inatları, hiçbir lafın altında kalmamaları, ailelerine karşı gelemeyecek kadar saygılı olmaları ve annelerinin evlendirme çabaları.
Bir de tüm bunlara dedikoducu bir mahalle eklersek ne olur?
Ortaya oldukça komik bir evlenme hikayesi çıkar :)
Ah o İsmail'in "Komşu Kızı" demeleri yok mu :)
Ah o İnci'nin İsmail'in gamzeli gülüşlerinde erimeleri yok mu :)
ŞAHANEYDİ ♥
Kitap bir de mahalle ağzıyla yazılmış.
Tamam itiraf ediyorum başta yadırgadım ama sonradan alışıyorsunuz o argo konuşmalara.
Her şeyiyle sımsıcak bir aşk hikayesiydi.
Daha fazla şeyden bahsetmek istemiyorum, aslında üzerine çok konuşmak istiyorum ama yapamıyorum.
Çünkü bir başlarsam kendimi durduramayacağım ve tüm hikayeyi anlatacağım.
E haliyle bu da hoş olmayacak çünkü fazlasıyla spoiler olacak, okumayanlar kızmasın sonra :)
Off yaaa ama keşke daha mı yavaş okusaydım da bitmeseydi bu kitap.
Neyse efenim, okuyun okutturun, herkescikler okusun yahu! :)




8 Mart 2017 Çarşamba

Molped'iniz var mı?

- Molped'iniz var mı?
- Ahahahaha... *

Yahu molped kendini yenilemiş ya!
Pek de güzel olmuş.
İnsan kullanmaya kıyamıyor valla, şu desenlerin ciciliğine bakar mısınız?
Her seçenekte de farklı renkleri mevcut üstelik.
Bayıldım ben bu yeni haline :)
Marketten ürünü alırken "aaa dışını yenilemişler." diye düşünmüştüm sadece ama dışı değilmiş tek yenilenen kısmı.
Belki çok saçma gelecek, altı üstü ped yahu diyeceksiniz belki ama ben desenlere baktıkça mutlu oluyorum :)



*Bu repliği hatırlamayanınız pek yoktur diye düşünüyorum. Yanılıyor muyum?



17 Şubat 2017 Cuma

Vlog Tanıtımı | Bir Demet Anne

Gelelim Vlog Tanıtımı köşemizin ikinci konuğuna: Bir Demet Anne. Ben böyle pattt diye girdim konuya ama öncelikle şunu sormalıyım sanırım size: Demet Tuncer'i tanımayanınız ya da hatırlamayanınız var mı? Size Çocuklar Duymasın'daki Haluk'un Amerikalı patronu desem. Hani şu kızıl saçlı güzel hatun. Durun bir saniye. Hatırladınız değil mi? Eveeett! Kendisi artık bir anne, hala kızıl (kızıl bakır mı desem?) ve güzel :)

İtiraf ediyorum ki, kendisini bebek bakımıyla ilgili faydalı bir video bulabilmek amacı ile youtube'da dolaşırken tesadüfen buldum ve bırakamadım. İlk videosunu izlerken kendimi gülmekten alamadığımı hatırlıyorum :) Ve evet hamileydim o zamanlar :) Bir, iki, üç derken; bir de baktım ki kanala abone olmuşum paylaştığı her videoyu eğlenerek izliyorum yahu! Öyle sempatik, öyle eğlenceli anlatıyor ki konuları; akılda kalmaması olanaksız gibi bir şey. Yani Sevgili Demet Tuncer, dünyalar güzeli kızı Ayza (maşallah subhanallah çok güzel cidden) ile ilgili deneyimlerini Bir Demet Anne kanalında samimi, sempatik ve eğlenceli bir dille paylaşıyor. Yani kendisinin deyimiyle ANNE olduktan sonraki hayatımızı her yönüyle ele alıyor:)

Hatta tanıtım videosunu paylaşmazsam olmaz, çünkü her yeni annenin çok iyi anlayacağı durumu çok güzel anlatıyor, izlemeyi ihmal etmeyin ;)

Bu arada unutmadan sitesine de göz atmayı unutmayın: Bir Demet Anne | Annesi ve artık yalnız değilsin!





16 Şubat 2017 Perşembe

Sosyal Deney | Çocuklar Hangi Anıları Hatırlıyor?

Şu hayatta her şey maddiyat değildir.
Çocuklardan öğreneceğimiz o kadar çok şey var ki...
Bebeğinizle/çocuğunuzla geçirdiğiniz her anın tadını çıkarın.
Zaten zaman çok hızla akıyor.
Şu masum hallerin kıymetini bilin.
Öyle bir an gelecek ki, biz anne-babalar onlarla vakit geçirmek istediğimizde bu sefer onlar yanımızda olamayacaklar.
Anı biriktirelim o yüzden bol bol...
Kokularını içimize çekelim., miss gibi kokan o cennet kokularını.
Şükredelim bol bol birlikte geçirdiğimiz her an'a.
Yavrularımızın o masum hallerinin keyfini çıkarabilmek dileğiyle...



NOT: Bu sosyal deney videosu sadece beni mi etkiledi merak ediyorum. Haa bu arada, bu videoyu paylaştım ama sakın yanlış anlaşılmasın, amacım herhangi bir markanın reklamını yapmak değil. Amacım sadece vesile olmak, unuttuklarımızı hatırlamamıza yardımcı olabilmek; naçizane tabi. Sevgiyle kalın.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...