21 Temmuz 2011 Perşembe

Neredeyim? Ne Yapıyorum?

Aslında hiçbir yere gitmedim ama bir koşuşturma içerisindeyim. Bu koşuşturma içinde kendime bile zaman ayıramıyorum çoğu kez, kafamı boşaltıp rahatlamak için açtığım bloguma uğrayıp post yayınlayamıyorum eskisi gibi. 
Çok yorgunum şu sıralar. Pijamalarımla oturmayı, kitap okumayı, ikinci defa örmeye başladığım battaniyemi örmeyi, boş boş oturmayı, televizyonda zapping yapmayı ve bloglarda dolaşmayı özledim... 
Aslında, asıl özlediğim özel insan sevdiceğim {♥} ile birlikte geçirdiğimiz zamanlar... Sanırım bu koşuşturmacalar olmasa içimdeki özlem çok daha fazla olacaktı, o yüzden şükürler olsun Allah'ıma diyorum...
Akıllandım, saten elbiselere hep bir tereddütle yaklaşacağım artık :) Hadi benim elbisemdeki lekeyi, kuyruk kısmını tümden su ile yıkayarak geçirebildim ama diğer kuzenim lavaboda ellerini yıkarken üzerine su sıçrattığı için düğün gecesinin çoğu anında önünde bir leke ile dolaşmak zorunda kaldı :/ Çok can sıkıcı... Bu arada bir önceki postumdaki yardımlarınız için çok teşekkür ederim :) Sayenizde lekeyi giderebildim :)
En kısa zamanda yeni postlarda görüşmek üzere :)

Sevgiler...
adasehir

4 yorum:

tubitos dedi ki...

hemen gel canım e mii

Şerife dedi ki...

bende merakla yeni postlarını bekliyor olacağım :)

Adsız dedi ki...

bende bu aralar bi bekleyiş içerisindeyim hadi hayırlısı diyelim inş.. =)

Ülkü dedi ki...

Görüşelim şöyle bir silkelende gel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...