24 Temmuz 2011 Pazar

Burcu Kara ♥ Buğra Gülsoy










Birbirine yakıştırdığım bir diğer çift Burcu Kara ve Buğra Gülsoy... Burcu Kara'nın pembe tonlarındaki makyajı kendisine çok yakışmış ve gelinliğindeki aksesuarlarıyla uyum sağlamış. Gelinliğin modeli bana Wera Wang'ın gelinliklerini anımsattı. Burcu Kara'nın sadece duvağının topuzunu kaplamasını beğenmedim ve aklıma Bergüzar Korel'in duvağı geldi. Neyse, onlar ermiş muradına, biz çıkalım kerevetine... :)




* ayakligazete.com, galeri.haberturk.com

5 yorum:

Elifinelizi dedi ki...

birbirlerine çok yakıştıklarını düşünüyorum . ve sempatik bir organizasyon olmuş . Tozpembe tadında :)

adaşehir dedi ki...

Elifinelizi; bence de :)

Unknown dedi ki...

cok tatlilar yaaaaa !! araba da cok uyumlu olmus ikisine de !

adaşehir dedi ki...

want more fashion; birbirlerine de çok benziyorlar :)

Şerife dedi ki...

ben çok yakıştırdım birbirlerine gelinlik sanki daha güzel olabilirdi ama zevk onların :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...