17 Mayıs 2011 Salı

Neden Blog?

Sevgili Efe ile Hayat blogunun sahibesi Şerife bana bir mim göndermiş, e bana da hemen cevaplamak düşer öyle değil mi? :)

Blogumu seviyorum çünkü; 
* İstediğim her şeyi paylaşabiliyorum; yeri geliyor o sıralar çok sık dinlediğim veya o an çok beğendiğim şarkıları videoları paylaşabiliyorum, yeri geliyor ilginç bir haberi paylaşıyorum, yeri geliyor sanal kombinler paylaşıyorum ve daha bir sürü şey paylaşabiliyorum, 
* İçimden geldiği gibi celebritileri çekiştirebiliyorum, 
* Yeni şeyler öğreniyorum, yeni bloglar tanıyorum dolayısıyla yeni hayatlar - kişiler tanıyorum; uzaktan, yavaş yavaş... Kimilerinin hayatını, mutluluğunu, üzüntülerini, sıkıntılarını, başarılarını paylaşıyorum; onlarla birlikte seviniyorum ve üzülüyorum... Kimilerinin el yapımı aksesuarlarını görüp hayran kalıp hayrete düşüyorum; kimilerinin yemek/pasta tariflerine bakıp bakıp iç geçiriyorum ve onlara da hayran kalıyorum yeteneklerine ve yaratıcılıklarına; kimilerinin çektiği fotoğraflara bakıp hayallere dalıyorum; kimilerinin giydiklerine bakıp fikir alıyorum, cesaret edebildiklerimi hayata geçiriyorum :)
* Yeni fikirleri paylaşmaktan, geri dönüt - yorum almaktan, fikirlerin benimle paylaşılmasından, yayınladığım şeylerin başkalarına fikir vermesinden büyük mutluluk duyuyorum...
* Kısacası seviyorum işte ben adını her tekrarladığımda bana {♥} sevdiceğimi  hatırlatan blogumu...


Ben de bu mim'i tuba can, yaruze, Sihirli Günce, Mekila'nın Gezegeni, Asahhara ve Benzemez Kimse Bana'ya gönderiyorum. Haydi hanımlar blogunuzu neden sevdiğinizi yukarıdaki resmi paylaşarak cevaplayın! :)

8 yorum:

Unknown dedi ki...

yazi cok tatli olmus =)

adaşehir dedi ki...

want more fashion; teşekkürler Senacım, beğenmene sevindim :) Kocaman öpücükler :)

Dokuztepe dedi ki...

Seviyorum uleyynn!!..:)):P
sevgiler canım...

tubitos dedi ki...

aa canımm çok teşekkürler en kısa zamanda cevaplıcam =)

Mehlika Yıldırım dedi ki...

aaa mimlenmişim =) sezobigo da mimlemişti ikisini birden cevaplayacağım tatlım teşekkürler =)

adaşehir dedi ki...

Dokuztepe; hehe, evet seviyorum uleyynn! :) Öpüyorum tatlım :)

tubitos; yazdığını okumak için sabırsızlanıyorum :)

Mekila; :) en kısa zamanda senin de yazdıklarını okumak için bekliyorum canım :) öpüyorum tatlım :)

Şerife dedi ki...

teşekkür ederim yanıtladığın için bende seni tanımaktan yazılarını okumaktan çok büyük mutluluk yaşıyorum sen hep yaz bende senş takip edeyim :)

adaşehir dedi ki...

Şerife; ben mimi bana pasladığın için çok teşekkür ederim canım :) Sen de hep yaz ama, yazmadığın zaman yokluğunu aradığım blog sahibelerindensin sende :) Öpüyorum kocaman tatlım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...