22 Mayıs 2011 Pazar

Blog Sahibesi Hakkındaki 7 Gerçek :)

Benzemez Kimse Bana blogunun sahibesi sevgili tubitos bana "One Lovely Blogger" ödülünü layık görmüş ve bir mim göndermiş. Çok teşekkür ederim canım mim ve ödül için.

Şimdi bir de hakkımdaki 7 gerçeği paylaşmam isteniyor. İşte blog sahibesi hakkındaki 7 gerçek;
* Bitter çikolataya bayılırım. 
* Tatlıya düşkünümdür, şanslıyım ki boyumdan dolayı kilo aldığımda pek göstermem :)
* Son zamanlardaki yeni favori abur cuburum Çikolata Kaplamalı Eti Negro (her öğünde bıkmadan yiyebilirim). 
* Böceklerden nefret etmem ama (biliyorum Allah'ın yarattığı varlıklar onlar da ama) iğreniyorum, bu yüzden de dokunamam onlara hatta aynı odada bulunmak dahi istemem.
* Hayvanları uzaktan sevmeyi tercih ediyorum :) 
* Önceden yanımdan köpek geçtiğinde herhangi bir tepki vermezken son zamanlarda korkuyla karışık acayip bir ses çıkarıyorum :) Ayrıca köpek gördüğümde tek başımaysam gözlerinin içine bakıp geçiyorum niyeyse :) Yanımda sevdiceğim varsa koluna sımsıkı yapışıyorum -istemsizce- ve o an ne söylerse onu duymuyorum/dinlemiyorum :)
* Her mevsimin ayrı bir güzelliği olsa da sonbaharın yeri apayrıdır bende. Evet ben yaz ve ilkbahardan çok sonbahar ve kışı sevenlerdenim.

Bu kadar benim söyleyebileceklerim :) 
9Tepe, İkiz Büyütmek, CMOS ve Efe İle Hayat Evet kızlar ben itiraf ettim sıra sizde! :)




* 1x.com (by Stéphanie Toselli)

4 yorum:

tubitos dedi ki...

canım ne çok ortak yanımız varmış =) hayvanlar, tatlı, eti negro =) teşekkürler cevabın için..

adaşehir dedi ki...

tubitos; asıl ben teşekkür ederim canım, mim'i bana pasladığın için :) evet tatlım seninkini okurken bunu ben de fark ettim :) hatta içimden "ee ben de bunları yazacağım şimdi :)" demiştim :)

Şerife dedi ki...

bu mim benim internetimin olmadığı dönemde yayınlamışsın benide mimlediğin için teşekkür ederim ilk fırsatta cevaplıyacağım :)

adaşehir dedi ki...

Şerife; evet canım sanırım tam o zamanda göndermiştim sana :) Çok teşekkürler, mimdeki cevaplarını sabırsızlıkla bekliyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...