12 Haziran 2014 Perşembe

Beyaz Su @ Mardin

 Mardin'e ya da Midyat'a yolu düşenlerin mutlaka uğraması gereken bir başka yer de Nusaybin yolu üzerinde bulunan "Beyaz Su"dur. Nusaybin yolu üzerinde hiç güzel bir yer olur mu diye sakın ama sakın bir önyargıya kapılmayın! Olur, hem de çok güzel olur :) Bu sıcaklarda tekrar ve tekrar gitmek istersiniz hem de :)

Aaaa bu ayaklar da kimin? :) Ortadaki benim :) Sağdakini ise tanıyorsunuz artık siz bence :)

 Yengeci fark ettiniz mi?

Hayatımda ilk defa bir yengeç gördüm.

 Etraf öyle huzur vericiydi ki...


Evet evet dayanamayıp bir sürü fotoğrafını çektim o yengecin :)

 Bizim bulunduğumuz yerin dışı böyleydi. Eğer giderseniz -ki imkanınız varsa mutlaka gidin- en sondakine gidin, çünkü orası daha güzelmiş.

 Burası da çarşısı.

 Ehehe, o ünlemlerin altındakilerden bir tanesini siz tanıyorsunuz zaten. Aah maalesef sizi bir güzellikten mahrum bırakmış oldum :)

 Çarşının bir bölümü.

 İşte oturduğumuz yerden bir kesit. Suyun üzerinde oturuyorsunuz yani. Öyle huzur verici ki. İkinci fotoğraftan da anlaşılacağı üzere bol bol ayaklarımızı soğuk suya soktuk.

 Acıktık tabi. Zaten amacımız orada balık yemekti. Misss gibiydi balıklar, yumuşacık.

 Gitmişken elim de boş dönemezdim yani :)

 Bir tarafında ismim yazarken diğer tarafında gidilen tarih atıldı.

Mıknatıs koleksiyonuma(inşallah geniş bir koleksiyonum olacak, henüz yolun başında olsam da inanıyorum) iki adet daha eklenmiş oldu :) Ortadaki kelebekli anahtarlık Siyah Tayt Giyen Kız'ın hediyesi ♥ :)


2 yorum:

Oldu O Zamaan dedi ki...

ehehe yine gidelim, çok eğlenceliydii!!(bu iki işaret artık benim nickim, sevdim :D)

adaşehir dedi ki...

Oldu O Zamaan; evet evet gidelim yine :) Ehehe kusura bakmasın izleyicilerim canım arkadaşıma nazar değmesini istemem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...