23 Haziran 2014 Pazartesi

Hasankeyf - Part 3

















Bu posta fotoğrafımla veda edeyim dedim :)
Merak etmeyin, Hasankeyf gezimizin bitmesine son bir post kaldı.
İçiniz dışınız Hasankeyf oldu değil mi?
Resmen Hasankeyf'e boğdum sizi, buralara gelmek gezip görmek istemeyeceksiniz :)
Yok yok, gelirsiniz gelirsiniizz :)
Efenim, hani demiştim ya bir önceki postta müze kapalı ama bu doğal güzellikleri yakından görebileceğiniz başka yollar da var diye. Sabırsızlıkla (:P) beklediğiniz o yolu açıklıyorum: Tepelere doğru çıkın :)
Evet doğru duydunuz, müzeden yukarıya doğru yolu takip ederek çıkın ya da müzenin hemen yukarısındaki cafenin içinden geçerek soldaki merdivenlerden yukarıya çıkın, yokuş yukarıya doğru çıkmaya devam edin. Girişi 1 lira olan bir yer var adı "Kasır Rabi". Zaten yolda tabelasını göreceksiniz. Vakti zamanında oraların en zengin ailesini içinde barındıran konak gibi bir şeymiş. İşte duvardaki hayvan resminin olduğu fotoğrafı da oradan çektim.
Burayı gezdikten sonra daha yukarıya çıkmaya hazırlıklı olun, karşınıza köşede minik bir cafe çıkacak oradan sağa dönün kendinizi aşağıya bırakın bu sefer.
Aşağıda ne mi var?
Bir dahaki postta görürsün :)
 
 
 
 
 


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...