4 Haziran 2014 Çarşamba

Nazan Bekiroğlu - Nar Ağacı

Sayfaları arasında merakla ilerlediğim, merakımdan bitmesini istediğim ama aynı zamanda biteceği zaman üzüleceğimi bildiğimden bitmesini hiç ama hiç istemediğim bir kitap oldu benim için Nar Ağacı... Sindire sindire okumaya çalıştım hep bu yüzden. Arada okuduğum sayfadan başımı kaldırıp kapattım kapağını ki iyice sindireyim ve bitmesin hiç, istedim. Eğer hala okumayanınız var ise "Okuyun Okutturun" diyorum.

"Sen öyle çağırmasan ben böyle gelmezdim.
Ben böyle çağırmasam sen öyle gelmezdin."
{sf: 508}
 


2 yorum:

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Nazan Bekiroğlu'nun Yusuf ile Züleyha'sını okumuştum ismimden dolayı. (evet adım Züleyha :)) Çok sihirli bir kalemi, çok dokunaklı bir kelamı var.. Bunu da dip not ettim sayenizde. Teşekkürler.

adaşehir dedi ki...

nursalkımı; Yusuf ile Züleyha'yı okumamıştım, alınacaklar listemde kitap :) Rica ederim, şimdiden keyifli okumalar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...