31 Temmuz 2011 Pazar

Grup 84 - Bin Kere



Ne de çabuk geçti zaman 
Hatırlarım herşeyi dün gibi
Ellerimden kayıp giden
Tutamadığım hayırsız gençliğimi

Ne de çabuk bitmiş aşkın
Teninin kokusuna doyamadan
Baktığım her yer, her yer hatıra 

Senin kadar eskisini bulamadım

Sen giderken durdu dünya, dönmüyor hala

Görmedin mi, hissedemedin mi
Sen yokken yanımda bin kere öldüm de
Bir kere dirilmedim ki 


Unuttum çoktan beri unutmayı
Her nefes, her soluk hatırlatır 
Yazmak istesem de elim varmaz
Sensizliği ezberledim satır satır

Bomboş odam, kalabalık yalnızlığım
Yabancı değil, içimden her biri
Dert yanarken çatlamış duvarlara
Kendim kadar derinini bulamadım





*sarki.alternatifim.com

4 yorum:

Unknown dedi ki...

sözleri cok güzel !

adaşehir dedi ki...

want more fashino; ben de çok sevdim sözlerini Senacım...

Evy dedi ki...

sozleri harika! grup 84 tabiki!
http://maffionista.blogspot.com/

Şerife dedi ki...

bende çok sevdim sözlerini paylaşım için teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...