11 Aralık 2010 Cumartesi

Zerrin Özer'in Yeni Saç Rengi


Yıllardır sarı saçlarıyla görmeye alıştığımız Zerrin Özer, çikolata kahverengisi saçlarıyla karşımızda. "Fire" isimli yeni albümü için saçlarını kahverengiye boyatan Zerrin Özer'e ben bu saç rengini daha çok yakıştırdım, daha genç göstermiş bence. Albümü için fotoğraf çekiminde giydiği renkli elbise Cemil İpekçi'nin çingene koleksiyonundan bir parçaymış, kıyafetin ağırlığı 5 kiloymuş, eteğin yapımında 25 metre kumaş kullanılmış ve eteğin uçlarındaki tüm işlemeler elde hazırlanmış...


*magazinkolik.com, sabah.com.tr

14 yorum:

αѕαннαяα dedi ki...

Çok saç ve renklerinden anlamayan biri olarak :) koyu rengin Zerrin hanıma geçlik kattığını diyebilirim.

adasehir dedi ki...

asahhara; ben de saç renklerinden hiç anlamam ne yalan söyleyeyim:) evet bu renk çok daha güzel yakışmış ve daha genç görünüyor:)

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

bu ilk fotoğraftaki zerrin özer'mi yani??? şok şok şok...

adasehir dedi ki...

Kapkara Camdan Kelebek; evet, insana "nasıl yani?!" dedirtiyor:)

Sena dedi ki...

1 dk... bu zerrin özer mi.. o kadar kilo verdi mi yaaa... süper

adasehir dedi ki...

Sena; evet çok zayıflamış, tabi gıdık aldırma gibi estetik müdahale de varmış, benim en çok hoşuma giden şey ise gıdık aldırma operasyonunu falan gizlemeyip "yaptırdım, çok sıkı diyette uyguladım, azmettim, başardım" diyerek hiçbirşeyi saklamaması... işte zerrin özer:)

---!Fashion Passion!--- dedi ki...

Mimlendin, blogumuza bekliyoruz:)))

adasehir dedi ki...

---!Fashion Passion!---; gördüm kızlar ben de tam yazıyı hazırlamak üzereydim, teşekkürler:)

Sena dedi ki...

evet bencede haklisin... saklamamak en iyisi.. bazirlari yaptiriyo yaptiriyo.. yüz falan gerdiriyo.. yok gerdirmedim.. dogal halim diyo.. cok sacma..

adasehir dedi ki...

Sena; yani saklayınca ne geçiyor ellerine bilmiyorum, saklasalar bile belli oluyorki bir şekilde... estetik kurbanı bir çok kişi var bir de, ne olacakki sanki doğal halleriyle barışık yaşasalar, doğanın gereği bir süreç bu yaşlılık ve yılların en güzel yansıması:) ay çok dertliymişim ben bu konuda:)

Mayka dedi ki...

çok şaşırdım valla çok değişmiş

adasehir dedi ki...

Mayka; evet farklı bir havası olmuş...

derya gül dedi ki...

sarı saç zaten biraz basit duruyordu bence. şimdi çok daha genç ve güzel görünüyor. ayrıca blog sayfanızı çok beğendim takipteyim :)))

adasehir dedi ki...

derya gül; evet sarı saç yakışana gerçekten yakışıyor ama zerrin özer'e gitmiyordu, yaşını çok daha fazla gösteriyordu, sizin de dediğiniz gibi şimdi çok daha genç ve güzel görünüyor... çok teşekkür ederim beğenmenize çok mutlu oldum, hoşgeldiniz :):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...