18 Ağustos 2013 Pazar

{Başak Tinli}

















Bırakalım çocuklar özgürce istedikleri resimleri çizsinler. Güneşi kırmızı, çimeni pembe, ağaçları mavi, gökyüzünü mor yapsınlar; nasıl isterlerse öyle olsun; algılarını kapatmayalım yaratıcılıklarını engellemeyelim. Onların şevklerini kıracak tarzda cümleler sarf etmeyelim. Gelecekte belki de çok iyi birer tasarımcı, grafik tasarımcı...vs. olabilirler. Başak Tinli'nin tasarımlarını ve yaptıklarını görünce içimden geçenler bunlar oldu. Ben beğendim, bakalım siz beğenecek misiniz?



4 yorum:

seval dedi ki...

Gerçekten çok güzel..banada beklerim:) sizi takipteyim.

Nebihan Akça dedi ki...

Ben de çizerdim hey gidi hey :) Ama çok güzeller ya, tasarım bu olsa gerek.

Miniksu dedi ki...

Merhaba blogunuzda çizimlerime yer verdiğiniz için teşekkür ederim.

adaşehir dedi ki...

Miniksu; merhaba, rica ederim ne demek :) çizimlerinizle ilgili yazı yazdığımda anlayışla karşıladığınız için ben teşekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...