18 Kasım 2010 Perşembe

Duygu'nun Elbisesi




Dün akşam Çocuklar Duymasın'ın yeni bölümünü izledim. Dün akşamki bölümünde Duygu (Hayal Garip)'nun elbisesi çok dikkat çekiciydi. Bu sabah internette araştırdım fakat fotoğraflarını bulamadım. Ben de internetten izlediğim videodan fotoğraf çekip yayınlamak zorunda kaldım, o yüzden fotoğraflar pek güzel çıkmamış olabilir:) 
Hani annelerimiz önceden o kadar uğraşıp pike takımı falan yapıyorlardı ya, işte o pikelerin işlemeleri artık günümüzde farklı şekillerde değerlendiriliyor. Ancak ben elbise süslemesinde ilk defa kullanıldığını gördüm, bence oldukça yaratıcı da olmuş... Hemen şuraya tıklarsanız 16. Bölüm'deki bu harika elbiseyi videodan 07:56'ncı dakikadan itibaren daha net bir şekilde görebilirsiniz...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçekten mükemmel bi elbise.. çok araştırmama rağmen satın alımını bulamadım acaba nerden satın alabilirim yardımcı olursanız sevinirim?

adaşehir dedi ki...

Adsız; bu postu yayınlamadan önce de araştırmıştım, şimdi sizden böyle bir soru gelince gözden kaçırdığım birşeyler olabilir mi acaba diye yeniden internette araştırdım fakat bulamadım... özel dikim olduğunu düşünüyorum bu elbisenin, nerede diktirildiğine dair de birşey bulamadım malesef... keşke birşeyler bulabilseydim ve size yardımım dokunabilseydi...
çocuklar duymasın'ın resmi web sitesine siz de bir göz atın isterseniz...
( http://www.mint.com.tr/cocuklarduymasin/sponsorlar-2/ )
eğer diktirmeyi düşünüyoranız güvendiğiniz bir terziye fotoğrafların çıktısını alıp gösterebilirsiniz, onlarla bir fikir alışverişinde de bulunabilirsiniz isterseniz, yardımcı olabileceklerini düşünüyorum... sevgiler...

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim resimleri çıkartıp bi terziye vercem umarım diktirebilirim

adaşehir dedi ki...

Adsız; rica ederim, güvendiğin bir terziye vermeni tavsiye ederim, inşallah içine sinecek şekilde kavuşursun elbisene, sevgiler:)

Adsız dedi ki...

inşallah :)

cenko dedi ki...

elbisenin yaraticisi
aybuke baran 533 762 1286
istanbul ve bodrumda
kolay gelsin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...