1 Eylül 2013 Pazar

{Ciğerci Sedat Çıkartması}

30 Ağustos Zafer Bayramı tatilini değerlendirip Eskişehir'e gelerek beni sürpriziyle şekilden şekle sokan sevdiceğimle iki güzel gün geçirdim. Gerçi dün gece yola çıktı, bugün İstanbul'da nişanlım artık. Sevdiceğimle hemen hemen her geldiğinde yemek yemek için gittiğimiz, kalkarken de gerçekten doyarak kalktığımız, temizliğinden tutun da sunuşuna kadar içimize sine sine oturduğumuz bir yer Ciğerci Sedat. 3 tane şubesi bulunmasına rağmen biz her defasında Üniversite Caddesi'ndekine gidiyoruz. 

Benim çay içme alışkanlığım yoktur amma velakin sevdiceğimin vardır :) 
Eee karşılıklı içilen çayın yerini de hiçbir şey tutamaz :) ♥

Ciğerci Sedat'ın iç dizaynını da seviyorum.
Duvarlarda hep eski dönemlere ait eşyalar bulunmakta. 

Bence Eskişehir'e uğrayıp da Ciğerci Sedat'a uğramadıysanız leziz yemeklerden mahrum kalmışsınız demektir :) Evet blog, psikolojik baskı kuruyorum :)

Bu arada hepimizin Zafer Bayramımızın 91. yılı kutlu olsun...



2 yorum:

seval dedi ki...

Ah birde istanbulda güzel bir ciğerci bulsam hiç fena olmaz.afiyet bal şeker olsun:)

adaşehir dedi ki...

sevalin dünyası; teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...