7 Eylül 2013 Cumartesi

Bakirenin Kızları - Jeane Westin

Kraliçe I.Elizabeth'in ilk kez farklı bir tarafını göreceksiniz. 
Ben bu kitabı okurken kraliçeye kimi zaman (hatta çoğu zaman) çok kızdım kimi zaman da duygularını anlayıp sempati gösterdim ve verdiği kararları doğru buldum.
Bakirenin Kızları'nda iki farklı aşık çift bulacaksınız: 
Suffolk Dükü'nün küçük kızı Leydi Katherine Grey ile Somerset Dükü'nün oğlu Lord Edward Seymour ve Lord John Harington ile Leydi Mary Rogers. 
Tabi bu mükemmel çiftlerin arasında kararlı bir Kraliçe.
Bence mutlaka okunması gereken bir kitap.


VIII.Henry ve Anne Boleyn'in kızı I.Elizabeth hem iktidar hem de kadın olmanın getirdiği zorlukların farkındadır. Güçlü bir kraliçe olarak gerçek aşkı tatmamaya yeminlidir. Bu yüzden etrafında kendisine romantik arzuları tattıracak kimseyi istemez. 
I.Elizabeth'in hikayesi ilk kez ona çok yakın iki kadının gözünden anlatılıyor. Bitmek bilmeyen entrikalar, yarım kalmış aşklar ve unutulmaz dramlar ortaya kayıtsız kalınamayacak bir eser çıkarıyor.

"Çok çekici ve inanılmaz derecede olağanüstü."
{Sandra Worth}

"Elimden bırakamadım."
{Anne Gracie}

"Yüksek bir drama örneği... Son Tudor hanedanının unutulmaz bir öyküsü."
{Karen Harper}



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...