20 Mayıs 2014 Salı

Tomorrow Erkek & Perceive Soleil Bayan Parfüm


Avon'un yeni çıkardığı Tomorrow Erkek Parfümünden iki adet (sevdiceği ve kardeşim için) ve kendim için de Perceive Soleil'den iki adet aldım. Avon'un erkek parfümlerinden Full Speed'i tek geçerim hala ama Tomorrow'un da kokusunu katalogdan beğenince hadi bir şans vereyim bu parfüme de dedim. Ve şu karara vardım ki Full Speed'i hala tek geçiyorum :) Katalogda bana biraz Full Speed'e yakın bir kokusu var gibi gelmiti o yüzden sipariş vermiştim ama kardeşimin parfümünü açık bileğime biraz sıkınca anladım ki biraz ağır bir kokusu var. Belki durdukça daha güzel kokuyor olabilir ama ben henüz fark etmedim. Bana biraz sanki gece kokusu gibi geldi, günlük kullanırken ağıra kaçabilir yani. Neyse kardeşim kullandığında yorumlarını alırım :) Sevdiceğimin bu parfümü kullanmasına ise çoook zaman var, şahsen bizzat ben kendim olaraktan vermek istiyorum parfümü çünkü :) ♥ Dolayısıyla sevdiceğimin yorumlarını çook daha geç bir zamanda alabileceğim ;)
Bayan parfümlerinden Pur Blanca'nın benim için oldukça özel bir yeri vardır ve vazgeçemem, tam benim kokum. (Evet, evet onu da tek geçerim.) Başka başka parfümleri de denedim ama Pur Blanca bir başka ♥ Yalnız Perceive Soleil'e de bayıldım, o yüzden iki defa sipariş verdim. Şöyle ki Nisan ayında bir adet vermiş idim sonra gelince kokusunu çoook beğendiğimden Mayıs ayının kataloğundan bir adet daha sipariş verdim. Yani indirime denk gelirseniz kaçırmayın hemen alın derim ;)


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...