21 Mayıs 2014 Çarşamba

Avon Ruj: Matte Merlot

Benim kozmetik ürünleri ile pek aram yoktur, beni tanıyanlar bilirler. Makyaj demek benim için göz kalemi, rimel ve parlatıcıdan ibarettir. Bu yüzden diyorum ki: Hayatımdaki ilklerden bir tanesi daha RUJ. Dışarıda kullanmayacağım tabi ki! :) Bunu evde sadece sevdiceğime özel olarak kullanmayı düşünüyorum, bir de belki arada düğünde müğünde işte. Bu arada rengi öyle kırmızı filan değil. Ben kırmızı kullanamam zaten. Cart kırmızı hiç gitmez bana.
 
İşte rengi böyle güzel bir bordo. Bordo aşktır benim için ♥
Sen ne güzel bir renksin öyle yaa ♥
Ayrıca parlak da değil, mat bir rengi var.
Ruj dediğin parlak olmamalı mat olmalı benim naçizane fikrime göre.
Çok güzel duruyor sürünce, sürüşü de kolay üstelik.
 
Bu kadar övdüm bu ruju, hani aranızda belki Avon'dan sipariş vermek isteyen olur diye altındaki renk adını da gösteriyim :)
İndirimden aldım ben, fiyatı 12.90 TL.
 

1 yorum:

Bir garip yolcu dedi ki...

Ben makyajı hiç sevmem. Rujdan da midem bulanır. Ama bu rujun rengi güzelmiş. Ben de parlak olmasını hiç sevmem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...