1 Şubat 2012 Çarşamba

Takip Edilesi Blog: Want More Fashion



Bu ayki konuğum Want More Fashion blogunun sahibesi Sena... 
Kendine has bir stili var Sena'nın; aksesurları onun için özeldir, özellikle de yüzüklerinden vazgeçemez... 
Herkesten çok farklı, her yönden... Bunu blogunda yayınladığı fotoğraf karelerine baktığınızda anlayabilirsiniz zaten.
Her fotoğrafına baktığınızda içten gülümseyişiyle karşılaşırsınız, hani gözlerinin içi güler ya insanın, işte öyle, samimi... 
Sena'nın benim için yeri de ayrıdır: Blogumu açtığım ilk zamanlardan beri hiç yalnız bırakmadı beni, yorumlarıyla hep yanımdaydı... Teşekkür ederim Sena...
Sena'yı hala tanımayanınız varsa bloguna hemen tık tık...


{Bu arada Senacım kolajdaki fotoğraflarını izinsiz kullandım özür dilerim.} 



6 yorum:

Kiymet dedi ki...

Bende Senayi cok severim :) blogunuda surekli takip ederim... gercekten cok icten cok guzel bir insan :)

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

tanıştığıma memnun oldum
hoşşş blog
bana da beklerim
:))))

Unknown dedi ki...

canimmmm ne kadar sevindim anlatamam... tabi ki kullanabilirsin fotograflarimi.. hele de böyle güzel bir post icin.. o kadar mutlu oldum ki cok cok tesekkür ederim..
beni severek izledigin icin cok sansliyim.. bende senin blogunu severek takip ediyorum.. onun icin basindan beri daima yorumlarimla yanindaydim =)
bu böyle devam etcek.. gercekten tekrar cok tesekkür ediyorum sana sariliyorum =)

adaşehir dedi ki...

Küçük Şeyler; sevilmeyecek bir insan değil ki Sena zaten :)

bir kase lezzet; teşekkürler

want more fashion; rica ederim canım benim :) ne mutlu o zaman bana :) asıl tekrar ben teşekkür ederim yanımda olduğun için :) bende sana sarılıyorum ve öpüyorum kocaman o zaman :)

Adsız dedi ki...

hayırlı kandiller canım <3

adaşehir dedi ki...

sema; teşekkürler canım, hayırlı kandiller

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...