1 Ocak 2012 Pazar

Takip Edilesi Blog: Benzemez Kimse Bana

Birçoğunuz tanıyordur eminim Tubitos'u... Kendisi Benzemez Kimse Bana adlı blogun cana yakın, sevimli ve bir o kadar da nişanlısına aşık blog sahibesi... Zaten "Blogger N'lerini Seçerken" En Aşık Blogger seçilmişti birçok kişi tarafından :) Şu sıralar düğün hazırlığı içinde olan Tubitos, eminim nişan ve düğün hazırlığı içerisinde olanlara çok yardımcı olacaktır. Yukarıdaki eski header'ı, aşağıdaki yeni header'ı... Ben çok beğendim tubitoscum yeni headerını :)





6 yorum:

tubitos dedi ki...

canım benim ne kadar mutlu oldum anlatamam. benim için tam bir yeni yıl sürprizi oldu :)) çok ama çok teşekkür ederim güzel sözlerin ve blogunda bana yer verdiğin için.. header konusuna gelince ilki benim yaptığım bişeydi, 2.sini missbone yaptı burdan da teşekkür edeyim ona. düşüncelerin için çok mutlu oldum öpüyorum tatlım :))

RueChicPieces dedi ki...

Blogun cok güzel! Header Resmin cok hosuma gitti! Yeni yilin kutlu olsun :) Selamlar, Liz

adaşehir dedi ki...

tubitos; sürprizler güzeldir :) rica ederim canım benim :) o zaman ne diyoruz: mutluyum, mutlusun, mutlu :) yazdığım sözler emin ol içimden geçenlerdi :) çok öpüyorum seni :) bu arada missbone gerçekten çok güzel header yapmış, ellerine sağlık :)

adaşehir dedi ki...

RueChicPieces; çok teşekkür ederim! :) Senin de yeni yılın kutlu olsun Liz :)

Ülkü dedi ki...

Takip ediyorum bende :)

adaşehir dedi ki...

Ülkü; :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...