16 Nisan 2011 Cumartesi

Uzun Eldiven Modelleri



Sevgili Çatı Katı İlkaycım'ın ricası üzerine yayınlıyorum bu postu, hatta bu post tüm Çatı Katı İlkay sakinlerine gelsin:) Benim internetten bulabildiğim ve nispeten diğerlerine göre daha güzel olan uzun eldiven modelleri bunlardı - ki en çok beğendiğim modele kalp koydum, en kibar olan o bana göre:) Ayrıca aşağıya birkaç link ekliyorum, oradan daha fazla modele bakabilirsiniz... 

http://www.nesem.com.tr/ (3. kolajdaki modeller bu siteye aittir.)

Umarım yardımcı olabilmişimdir uzun eldiven arayışında olan gelin adaylarına...
Sevgilerimle...

4 yorum:

Çatı Katı Blog dedi ki...

işte bu ! biliyordum doğru insandan rica ettiğimi :) face'de paylaşıyorum bende şimdi sonra blogta da duyurayım ihtiyacı olan baksın.. ellerine,gözlerine sağlık tatlım çok teşekkürler..

adaşehir dedi ki...

çatı katı ilkaycım; ben de sana mail atıyordum tam şimdi :) Rica ederim canım, yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :) çok teşekkür ederim bu arada, utandırıyorsun beni :) :$ :)

d dedi ki...

teşekkürler ablacım, didem ben, ilkay ablamdan ben rica etmiştim, çok işime yarayacak, tekrar teşekkür ederim ellerine yüreğine sağlık :)

adaşehir dedi ki...

d; rica ederim tatlım benim, ne demek, yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :) Sevgilerimle canım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...