20 Nisan 2011 Çarşamba

Öyle Bir Geçer Zaman Ki Mete'nin Bestelediği Şarkı



Öyle Bir Geçer Zaman Ki dizisinin dün akşamki bölümünde Mete'nin şarkı yarışmasını kazandığı için dolduracakları plak için bestelediği şarkı harikaydı! Bu arada dizi dün akşam -bana göre- unutulmayacak sahnelerle doluydu...



Ağlaya ağlaya kalmadı gözlerimde yaş
Ağlaya ağlaya kalmadı gözlerimde yaş
Sevenler ayrılmaz diyordun ne oldu
Sevenler ayrılmaz diyordun ne oldu
Bırakıp da gittin beni bir başıma
Bırakıp da gittin beni bir başıma
Ağlayan şu yorgun gözlerim seni özler
Ağlayan şu yorgun gözlerim seni özler
Seviyorum diyerek bırakıp da gidenler
Seviyorum diyerek bırakıp da gidenler
Geride kalanları hiç, hiç mi hiç düşünmezler

4 yorum:

Limon çiçekleri dedi ki...

Şarkı çok güzeldi ama bugün bütün gün kötü olayların etkisinde kaldım.Aaba Ali Kaptan bugün gerçek kimliği ile sokağa çıkabilmişmidir?...dizileri içimizde yaşıyoruz bazen o açıdan:)

tubitos dedi ki...

bir ben izlemiyorum galiba bu diziyi..

Unknown dedi ki...

hic izlemedim bu diziyi
=P

adaşehir dedi ki...

Limon Çiçekleri; evet canım malesef diziler sanki gerçekmiş gibi bir yanılgıya düşen ve o şekilde davranan insanlarımız o kadar fazla ki... İşte medyanın gücü... Artık sokağa çıkabilir mi desek daha doğru olur, çünkü sokakta onu gören insanlar her an kızgınlıklarını belli edebilirler :)

tubitos; yok canım sen tek değilsin :)

want more fashion; olsun Senacım izleme, için kararır çoğu kez zaten :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...