18 Haziran 2011 Cumartesi

Serkan Is My Girl !?


Bu saçma şeyi bana izlettiren, sonra da tam unuttuğum anda yaptığım işi engellemek, benimle uğraşmak ve eğlenmek için karşıma dikilip "Serkan is my girl"ü söyleyerek konsantrasyonumu bozan ve unuttuğum şeyi bana geri hatırlatarak benim acı çekmemden zevk alan, ve bu zevkini çok güzel bir kahkaha atarak belli eden pek kıymetli kardeşime sesleniyorum buradan: "Ben de seni seviyorum kankiii!" :)

P.S~1: Kardeşler iyi ki varlar değil mi? :)
P.S~2: Ben izledim uyuz oldum, siz de izleyin uyuz olun istedim :)

2 yorum:

want more fashion dedi ki...

ayni seyi benim kardesim bana yapti ve bu lanet olasici sey aklimda kaliyo dilime dolaniyo bi hastalik ya da virüs gibi aaaahh =D kafayi yiyebilirimmmm

adasehir dedi ki...

want more fashion; aynen canım ya, gitmiyor insanın aklından bir türlü...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...