25 Haziran 2011 Cumartesi

Kavak Yelleri = Saçma Yani

Bu sezon biteceğini duyduğum Kavak Yelleri'nin bitmediğini, bir sezon daha uzatacaklarını öğrendiğimde artık ne tepki vereceğimi şaşırdım ve duygularımı çok iyi ifade edebilen bir yazıyla karşılaştım televizyongazetesi.com'da: 

"Kavak Yelleri Kadar Saçmalayan Bir Başka Dizi Daha Var Mıdır?

Kavak Yelleri kadar saçmalayan bir başka dizi daha var mıdır? Şöyle bir düşündüm de, yok!

Dizinin takipçilerinden Ayşenir Özçelik, şikayetlerini Yüksel Aytuğ'un köşesinden şöyle sıraladı:

Senaristler, konu kıtlığına girdiği an, yapacakları tek şey zaman atlaması. Kavak Yelleri de 5 yıllık bir zaman atlaması yapıyor. Güya bu dizi gençlik dizisiydi. Oysa ortada ne bir gençlik dizisi kaldı, ne de herhangi bir dizi.

Kavak Yelleri artık nahoş bir kabaktır. Yapım, dizinin kabağa dönüşmüş haline doymamış ki, diziyi uzatmaya karar vermiş. Anlaşılan kabak tadı vermekte ısrarlılar.
Bir de bu zaman atlamasında Aslı ve Güven'i evlendirip Güven'e de Efe'nin çocuğuna babalık yaptıracaklar. Ne kadar yaratıcı. Kesin Aslı ve Güven'in formalite evliliğini gerçeğe de dönüştürürler.
Aslı ve Efe gibi bir aşkı gördükten sonra kimse Aslı ve Güven gibi bir saçmalığa eyvallah etmez. Dizinin reytinglerine baktım. Durumu vahim, öyle aman aman bir izleyicisi de kalmamış. 

İzleyici istemiyor ama senaristler bu ikiliyi önümüze koymaya devam ediyor. Sarp Apak ve Pelin Karahan arasında kimya diyeceğimiz bir şey olsa, o kimya hatırına ses çıkartmam ama yok. Aralarında tek kimya var o da abi-kardeş kimyası. Canlandırdıkları karakterlerin sözde aşklarının içi de boş, bir içselliği yok. Sizi alıp derinlere götüremiyor. 

Efe'yi ikinci kez mevta ettiklerinden sonra izleyici küstü. Şimdi de kalan izleyicisini daha da delirtmek için bu komik evliliği yapıyorlar. Sanki bir kadın çocuk doğurmak için formalite evlilik yapmak zorunda? Bu saatten sonra bu diziyi artık kendileri izler, kendileri yer."



* yazı alıntıdır ve orjinalini okumak için buraya tıklayın lütfen...

6 yorum:

tubitos dedi ki...

vallahi benim de duygularıma tercüman olmuş !

adasehir dedi ki...

tubitos; yani baydılar artık! :)

want more fashion dedi ki...

sa tüm kalbimle katiliyorum !! ben dizide konuk rol olarak gidip katliyam yapip gelcem.. sende var misin =)

adasehir dedi ki...

want more fashion; haha :) konuk oyuncu olarak katılırsak ve ortalığı birbirine katarsak zaten bir sezon daha uzatırlar, bizim karıştırdığımız ortalığı düzeltmek için de bir sezon daha yaparlar, olur iki sezon daha :) :) yok yok biz hiç bulaşmayalım en iyisi :) :)

Ülkü dedi ki...

Ben bayadır kabak yelleri diyordum zaten :)

adasehir dedi ki...

Ülkü; öyle hakikaten :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...