21 Ocak 2011 Cuma

Gül Kurusu Elbise & Fuşya Ayakkabı


Elbise çok cici değil mi :)


* justjared

4 yorum:

Deli Anne dedi ki...

çok beğeniyorum ben bu kadını, zerafetini, asaletini.. ama yaşlanmış mı ne birşey olmuş.. elbise harika ama

adaşehir dedi ki...

Deli Anne; yüzünde biraz tuhaflık var aslında, hani gülsem mi gülmesem mi arasında gidip gelmiş gibi ve yüzü biraz şiş gibi duruyor(ilk fotoğrafta)... onun dışında formunu çok güzel korumuş... elbiseyi senin de beğenmene sevindim canım:)

Unknown dedi ki...

eveet bende cok begendim !! ama ayakkabilarin rengini yakistiramadim.. ben farkli bir renk secerdim =)

adaşehir dedi ki...

Sena; daha soft renklerde bir ayakkabı giyerdim, fuşya çok canlı bir renk ve ben de renk takıntısı var, renklerde tutucuyum biraz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...