9 Ocak 2017 Pazartesi

Begüldan Vintage



Nursel'i beğenenlerdenim ben; çok sempatik, içten, sevimli ve bir o kadar da güzel bir bayan.
Minyon olması da cabası.
Hayranı değilim ama dediğim gibi beğeniyorum ve seviyorum.
Televizyonda Nursel'e denk gelirsem izlerim de.
Neyse efendim, bugün TV'de yine bir ara denk geldi.
Aa bir baktım takvimden bir şeyler okuyor, takvimin başlığı "Nursel'in Mutfağı".
İçeriği falan bildiğimiz takvim bilgilerinden oluşuyor, hani bugün doğanlar için kız-erkek isimleri, tarihte bugün olanlar vs.
Ama dizaynı çok hoşuma gitti.
Dedim ben bir bakayım instagram hesabında paylaşmıştır belki.
Bu arada bir parantez açayım, benim bloğum haricinde herhangi bir sosyal medya hesabım yoktur.
Herkese açık bir profili olduğundan resimleri inceliyorum belki karşıma çıkar diye.
Ama bir de ne göreyim, aman Allah'ım ben bu perdelere BA-YIL-DIM!
Kim yapmış acaba filan derken buldum :)
"Begüldan Vintage"
O kadar güzel ürünler var ki, benim gibi dantele bayılıyorsanız tam sizlik şeyler demektir.
Eğer İnstagramınız varsa: beguldan_1991
Sosyal medya kullanmıyorum derseniz de sitesi: beguldan.com
Bakmadan geçmeyin ;)




*fotoğrafları Nursel Ergin'in resmi sayfasından print screan yaparak aldım.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...