30 Ekim 2010 Cumartesi

Yonca Lodi'nin Yüzüğü ve Elbisesi



Televizyonda zapping yaparken birden Yonca Lodi'nin yüzüğü dikkatimi çekti, evet biliyorum yüzük büyük biraz ama yinede beğendim güzel bence... Sonra dikkatimi yeşil elbisesi çekti, kollarının kıvrılan yerinin sarı olması sarıyı sevmeyen biri olan beni rahatsız etmedi (enteresan), hatta çok sevdim, gerçi göğüs dekoltesi benim için fazla, onu görmezden gelirsek elbisenin modeli çok hoş, ilerde bu modelden bir elbise diktirmek lazım sanırım:) Kısacası Yonca Lodi'nin klibinde kullandığı bu kombini çok beğendim ben!

 Bu arada Yolca Lodi - Düştüysek Kalkarız şarkısını dinlemeyi unutmayın... :)



*fotoğraflar "yoncalodi.net" sitesinden ödünç alınmıştır...

2 yorum:

Göründüğün Gibi dedi ki...

blogumda size küçük bir ödül var :)

adaşehir dedi ki...

İlke Yılmaz; aa ilk ödülüm senden geldi o zaman:) Hemen bir post hazırlıyorum, Teşekkürler:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...