31 Ekim 2010 Pazar

Bekarlığa Veda Partisi (Pınar Altuğ Atacan)


Evet Pınar Altuğ&Yağmur Atacan çifti evleneli çok oldu. Ancak bu görünlüleri paylaşmadan edemedim. Fotoğraflar Pınar Altuğ'un bekarlığa veda partisinden... İlk fotoğrafta Pınar Altuğ Atacan'ın elinde tuttuğu fotoğrafta mutluluğu ve aşkın çocuk halini gördüm ben ve hoşuma gitti, o an iyi ki objektife yansımış dedim içimden... İkinci fotoğrafta Pınar Altuğ'un üzerine "mrs. atacan" yazan bir askılı giymesi fikrini tuttum; düğün öncesi kızkıza düzenlenen bir eğlencede uygulanabilir...


*foto.ekolay.net

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ben bu kadina nedense uyuz oluyorum !!

adaşehir dedi ki...

Sena; ben de çocuklar duymasın ilk çıktığı zamanlarda tanıdım Pınar Altuğ'u, ara ara sevme duygum depreşiyor:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...