16 Mart 2015 Pazartesi

♥ Sevgililer Günü Hediyelerim ♥

Gecikmiş bir post daha :)
Üzerinden bir ay geçmiş tabi.
Ups..
Özel günler tabi ki tek bir güne indirgenemez.
Tek bir günde sevgi belli edilmez.
Her gün gösterilmeli söylenmeli sevgi.
Ancak o özel günler de es geçilmemeli tabi :)
Şubat 14'de henüz İstanbul'a gelmemiştim, yani atamam yapılmamıştı.
O yüzden Midyat'ta evde pineklerken kapı çaldı, elime bir paket ulaştı.
Sevdiceğim hepsiburada.com'dan Burberry'nin parfümünü almış :)
Tabi ben mutluluktan 32 diş moduna geçmiştim :)
NOT: Parfümün sevgililer gününde alınmayacak basit bir hediye olduğunu da, karşındakine değer vermediğinin bir göstergesi olduğunu da düşünmüyorum. Bence hediyenin basiti de yoktur.  Belki de karşındaki kişinin duruşuyla niyetiyle alakalıdır.
Ardından yarım saat geçmişti ki kapı bir daha çaldı: Bir çiçek.
Benim düşünceli kocacım♥ çok sevdiğim gülleri de göndermeyi ihmal etmemiş tabi.
32 diş modundan bulutların üstüne çıktım anında tabi :)
Aşk anlatılmaz, yaşanır...


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...