15 Mayıs 2014 Perşembe

Botanik Ecza & Coppertone Güneş Kremi




 
Hayatımda ilk defa günlük olarak güneş kremi kullanıyorum. Daha önceden hiç ihtiyaç duymamıştım. Ancak Midyat'ın güneşi çok yakıcı, düğün öncesi Arap Bacı (Rahmetli Yasemin Esmergül'e Allah rahmet eylesin. Amin.) gibi ortalıkta dolaşmayı hiç ama hiç istemiyorum. Ayrıca ben beyaz olmaktan memnunum :)
Peki ben bu pek çok güzel güneş kremini nereden aldım? Cevap veriyoruum: Botanik Ecza. Bu tarz bir ürün almak istersem bundan sonra bakacağım ilk site de botanikecza.com olacak. Uygun fiyatlı olmalarının yanı sıra oldukça da hızlılar ürün teslimiyeti konusunda.
Bu muhteşem ötesi güneş kremi ile Siyah Tayt Giyen Kız aracılığı ile tanıştım, değinmeden geçemeyeceğim :) Bitkisel ürünler kendisinden sorulur efenim :) Tavsiyelerine gönül rahatlığı ile uyabilirsiniz yani :)
Kısacası sizin de bir güneş kremine ihtiyacınız var ise gönül rahatlığı ile ben de tavsiye ediyorum. Evet evet farkındayım, ürün tanıtmaya hiç yeteneğim yok :) Tüh yazık bana :)
 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...