31 Ekim 2010 Pazar

♥ Yeni Cicilerim ♥

 
Bu cici topuklu bot sevdiceğimin hediyesi
Hediyemi görür görmez bayıldım... Aslında şöyle oldu olay: Önceden biz çıkıp bakmıştık ne var ne yok diye, ben bu bota bayılmıştım, giydim denedim çok rahattı,  o an alamadım ama kafama koydum alacaktım bunu. Sevdiceğim benim bu kadar sevdiğimi görünce almış, aldığınıda benden saklamış üstelik. Yani dedim ya ben alacaktım kendime aslında, başka bir gün almaya gittiğimizde bi baktım benim numaram kalmamış, nasıl üzüldüm... Aradan birkaç gün geçti, bizim için özel olan bir günde hediye olarak sevdiceğim bana bunları verdi, nasıl sevindim nasıl mutlu oldum anlatamam, tabi bir o kadar da mahçup oldum... Buradan tekrar teşekkür ederim sevdiceğim, ayrıca bu kadar iyi oyuncu olduğun için de tebrik ederim... :)

Gelelim ayakkabılara... Topuklu olmasına rağmen (gerçi topuk boyu çok fazla değil) oldukça rahatlar, yürürken zorlanmıyorsunuz, ayağınızı sıcacık tutuyor, tavsiye ederim...   

Deichmann ayakkabı modellerinin daha fazlası burada...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...