4 Ekim 2010 Pazartesi

Yaşına İnanamadığım Kişi: Ellen Page



İlk kez Juno filmiyle tanıdım Ellen Page'i... Filmi ben beğenerek izlemiştim evde(Bu arada  söylemezsem içimde kalır, Ellen Page'i eski bir arkadaşıma çok benzetiyorum). Komedi diye geçiyor türü ama çok da ahım şahım gülme krizine tutulacağınızı düşünmeyin izlerken, 2007 yapımı bir film zaten. Filmde Juno(Ellen Page)'nun konuşması ve tepkileri sıkılmanızı önlüyor. Neyse izlediğimde yaşını bilmiyordum Ellen Page'in, ama yaşının küçük olduğunu tahmin ediyordum 14-16 gibi(boyunun biraz kısa olmasından dolayı da böyle düşünmüş olabilirim tabi-belki etkisi vardır yani)... Ta ki bir arkadaşım yaşını söyleyene kadar! Duyunca şok olmuştum haliyle:) Yani filmi izleyenler bilirler, filmde 16 yaşında bir genç kızı canlandırıyor, düşünün artık, meğer Ellen Page 1987'liymiş. Hala daha inanamıyorum '87li olduğuna, bana hala küçük bir kızmış gibi geliyor. Demem o ki böyle düşünen bir ben miyim?


*fotoğraflar "fanpix.net" sitesinden ödünç alınmıştır...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...