11 Ocak 2017 Çarşamba

Vlog Tanıtımı | Acemi Anne


Merhabalar sevgili okuyucu. Bu akşam sizinle yeni bir bölüm ile ilgili ilk paylaşımımı yapmak istiyorum. Artık bloğumda "Vlog Tanıtımı" köşesi var. Biliyorsunuz artık youtube'da blog gibi paylaşım yapmak trend oldu. Şahsen videoya konuşma yapma cesaretini gösteremem :) İlk Vlog Tanıtımını severek takip ettiğim, her videosunda yeni bir şeyler öğrendiğim Acemi Anne ile başlamak istedim.
Her videoda "Herkese merhaba, Acemi Anne kanalıma hoş geldiniz." diye tüm güleryüzlülüğü ile başlayan, araştırdığı her konuyu içtenlikle paylaşan, yapılan her yoruma geri dönmeye çalışan, tatlı mı tatlı oğluşu Deniz ile ilgili yaşadıklarını-yaptıklarını içtenlikle paylaşan adı üstünde senin-benim gibi Acemi bir Anne. Yayınladığı videolar benim doğum yaptığım ilk zamanlardan beri oldukça işime yarar. Hatta şöyle söyleyeyim, bir videosu vardı ısırmayla ilgili (ki ben bununla ilgili ayrı bir yazı hazırlamayı düşünüyorum) öyle bir denk geldi ki hayatımı kurtardı resmen :)
Siz bakmayın kendisine Acemi Anne dediğine, okuyup araştırmayı oldukça seven, gerekirse uzmanından yardım alan ve bunu seve seve biz yeni anne olmuşlarla ya da anne adaylarıyla paylaşan, bilgiyi paylaşmanın önemini bilen bir anne. Birkaç videosunu izledikten sonra ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız diye düşünüyorum :)

Youtube kanalı: Acemi Anne
İnstagram: acemiannetv
Facebook: Acemi Anne TV
Twitter: Acemi Anne TV
Pinterest: Acemi Anne TV



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...