31 Ocak 2017 Salı

Misafirlerimiz İçin Hediyelerimiz

İlk yaş olunca insan daha bir fazla özeniyor, yalan yok.
Kızımın diğer yaşları için bir hazırlık yapar mıyım, bilmiyorum.
Aslında birinci yaş gününü de öyle büyük bir şey yapmadım.
Aile arasında ve iki yakın arkadaşımın olduğu bir doğum günüydü.
Gelen misafirlerimiz için de hediyeler hazırladım.
İçeriğinde ise; 330ml su, çikolata, kokulu tesbih, kara tahta magnet var.
Etiketleri ve süslemeleri ben hazırladım.
Kara tahta magnetimizi ise Karpuz Tasarım'dan Özlem Hanım hazırladı.
Özlem Hanım o kadar kibar ve ilgili ki, gönül rahatlığı ile sipariş verebilirsiniz.
Ayrıca siparişimin yanında "Arabada Elif Nisa Var" uyarı yazısının yanı sıra, kara tahta magneti belirttiğim miktardan daha fazla gönderip büyük bir jest yaptı.
Siz de Karpuz Tasarıma ulaşmak isterseniz eğer;
Facebook: Karpuz Tasarım
Twitter: @karpuztasarim
İnstagram: Karpuz Tasarım



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...