5 Haziran 2014 Perşembe

Naşide Gökbudak - Asıl Adı Atiye

İlk defa ismini duyduğum bir yazar Naşide Gökbudak.
{Bu benim ayıbım sanırım}
Bir alışveriş sitesindeki kitaplara göz atarken karşılaştım yazarın kitaplarıyla.
O an eklemiştim Okunacak Kitaplar listeme yazarı.
Midyat'ta Kiler Market'te kitap reyonuna göz atarken de karşıma çıktı indirimli bir şekilde.
Nasip.
Aldım tabi hemen birkaç kitabını.
Alamadığım birçok kitabı var daha.
Nasip.
Kitap Halide Edip Adıvar tadında, Cumhuriyet'in ilk kuruluş yıllarında geçen gerçek bir hikayeye dayanıyor. Hatta yazarımız bu kitabında Teyzesinin hayatını anlatıyor.
Beni etkileyen bir kitap oldu, sevdim kısacası.
Ama üzüldüm de okurken aynı zamanda.
Ne oldum dememeli ne olacağım denilmeli her zaman için.
Yazarın kitabın son sayfalarında paylaştığı bir cümle vardı ki, her şeyi özetleyen; ne yazık ki paylaşamıyorum onu sizinle. Çünkü o zaman kitabın sonunu da söylemiş olurum.
Okuyun bence ilk fırsatta.
Dili akıcı olduğundan birkaç günde bitirirsiniz.
 
 
 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...