6 Nisan 2014 Pazar

Geçtiğimiz Yaza Ait...

 Biriktirdiğim fotoğraflardan devam ediyorum yine :)
Tarhana... Yapılırken kokusu insanı baysa da bir süre sonra, vitamin deposu her daim içtiğimiz vazgeçilmez bir çorba bizim için. Yukarıda gördüğünüz henüz kurutma aşamasındayken çekilmiştir. Bundan sonra kuruyanları elekten geçirme işlemi var ki en zorlu süreç o. Sonrasında toz haline gelen tarhana biraz daha kurumaya bırakılır. Annemin yaptığı tarhana benim için bir numaradır. Başkasının yaptığı tarhanayı sevemedim şu ana kadar. Özledim...

Bizdeki adıyla Erişte...  
Başkalarına göre Ev Makarnası...
Bol bol kestik annemle.
Yemesi pek zevkli :)

Bozanlı İBO...
Eskişehir'e gidenler Bozanlı İBO'da bir kase çorba içmeden gitmeyin derim, özellikle tavuk çorbası... Nam nam nam...
 
Benim tavsiyem Şube-2: İstiklal Mah. Başarılı Sok. Kırnıç Apart. (Adalar Migros Arkası) ESKİŞEHİR
Merkez: Arifiye Mah. Tekiz Sok. No:11 (Köprübaşı) ESKİŞEHİR
Şube-1: İstiklal Mah. Reşadiye Esnafı Sok. No:5 ESKİŞEHİR
 
 

2 yorum:

Limon çiçekleri dedi ki...

Tarhana ve erişte bana annemin evine olan özlemi depreştirdi..Harika görünüyorlar,ama çorbayı bilmemde biz Eskişehire gittiğimizde bir çibörek yemeden dönmeyiz:))

adaşehir dedi ki...

Limon Çiçekleri; çibörek nam nam nam çok leziz. Eskişehir'de ya Papağan'da yiyeceksin çiböreği ya da Eskişehir Çibörek Evi'nde :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...