7 Kasım 2010 Pazar

Yatak Odası Dekorasyonundaki Yaratıcılık





















Odanıza farklı bir hava katmak tamamen sizin elinizde aslında... Tek yapmanız gereken hayalgücünüzün önüne engeller koymayıp onu serbest bırakmak... Bazen çok eski olduğunu düşündüğünüz bir eşyanızı çok farklı bir şekilde kullanabilirsiniz, herşey size bağlı yani...  Yeni keşfettiğim rufflesandstuff blogunun sahibesi, kendi yatak odasını yaratıcılığını kullanarak dizayn etmiş, ben çok beğendim doğrusu (özellikle de kolyeleri asmak için boş bir çerçeve kullanılması fikrini) , sizinle de paylaşmadan edemedim... Daha fazla fotoğraf burada... 


P.S: Konuyla alakasız biliyorum ama şu sıralar en çok bu şarkıyı dinliyorum...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

cooooook güzel !! cooooook

adaşehir dedi ki...

Sena; evet! :):):) çok güzel bir yaratıcılık bence!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...