26 Mart 2014 Çarşamba

El Emeği Göz Nuru :)






2013 KPSS'ye girdikten sonra atandığım 6 Şubat Perşembe akşamına kadar kendimi örgüye vermiştim. Hem çeyiz hazırlığı hem de yakın arkadaşlara ve kuzenlere hediye etmek için.
1- Sarı Yazma: Bizde adettendir, yeni doğan bebeğin yüzüne sarı yazma örtülür sarılık olmasın diye. O maksatla kendime, kardeşime, kuzenime(gerçi kendisi pembe istedi:) ve en yakın 2 arkadaşıma sarı yazma oyaladım.
2- Pembe olan bebek patiği İstanbul'daki bebeklik arkadaşım (evet bebeklik:) S.'ya gitti; çünkü benim kız yeğenim olacak sevgili blog! :) Heyecan heyecan heyecan :)
3- Alt sıradaki soldan 1. olan yelek de S.'ye gitti. Ben gönderdiğimde cinsiyetini bilmiyorduk henüz, ben de hem kıza hem de erkeğe gidecek bir yelek vermek istedim. Patikte de içimden geçen pembe olan olduğu için onu göndermiştim, iyi ki de içime öyle doğmuş :)
4- Havluların kenarında oya sevmeyenlerden olabilirsiniz ama ben seviyorum :) Leylak-120 numaralı renk ile ördüm.
5- Leylak - Kar Beyaz ile 604 no.lu renkler
6- Leylak - Kar Beyazı


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...