23 Haziran 2012 Cumartesi

Hayattan Kısa Kısa...

İş çıkışımda yüksek sesle müzik dinleyerek, bazen tekrar tekrar aynı şarkı, kalabalığa karışıp eve gidiyorum, bazen hızlı bazen yavaş adımlarla...

Kalabalıkta yürürken yanımdan geçeni hiç fark etmiyorum bile, kendi dünyamdayım o sırada...

Hem iş hem de kaçınılmaz son KPSS zor zanaat be! Seneye erteledim artık gerçi... Ya da HAYIRLISI artık!

Aslında derin bir nefes alıp boşaltmak lazım tüm düşünceleri... 

Geçenlerde M. dayımlara gittik. Kuzen A. bana biriktirdiği misketleri gösterdi: tam 432 adet misketi varmış! Evet saydım üşenmeden. Birinin sana büyük bir heyecanla birşeyler paylaşması güzel bir duygu vesselam...

Bu evde yaşamak kim ister? Hımm, ben isterim ama korkarım ben ya :)

Ben de dahil herkesin hayatına bu 4 yapraklı yonca şans getirsin...

Umut... Kimsenin içinde kaybetmemesi gereken yegane şeylerden biri... 

Veee Hayaller... 
Gerçekleşsin veya gerçekleşmesin, hayaller hep olmalı şu hayatta...
Gerçi tüm bunları içimizden kaç defa geçirirsek geçirelim içten bir şekilde inanmadıktan sonra çok da tatmin etmiyor bizi sanırım. 
Mutlu haftasonu geçirmeniz dileğiyle...



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...