24 Ekim 2011 Pazartesi

CHARME ÇANTA




Arkadaşımın düğününde kullanmak üzere bir süredir lacivert clutch arayışındaydım. 1 ay kadar önce sevdiceğimle{♥} birlikte gezerken CHARME ÇANTA'nın vitrininde zarf modelindeki clutch'ı görmüş ve bayılmıştım. Bugün gitmek için fırsatım oldu, ve o modelin sadece kırmızı ve gri renginin kaldığını öğrendim. Olsun, zarf modeli gibi olanı alamamış olabilirim ama yukarıdaki yumuşacık derisi ile lacivert clutch ve krem rengi fiyonklu birçok gözü olan cüzdan artık benim :) Clutch'um hem klasik hem de spor, üstelik çapraz olarak takabilmem için askısı da var ve de belki fotoğraflarda küçük görünebilir ama değil {benim gibi ıvırzıvırı çantasında taşıyan birisi için ideal :)}  
Ayrıca CHARME ÇANTA'nın sahibesi Sayın AYŞE ŞAHİN'e güleryüzü ve ilgisi için çok teşekkür ediyorum buradan... Eskişehir'de oturan bayanlar CHARME ÇANTA'ya uğramadan geçmeyin derim, çünkü orada birbirinden güzel ve kaliteli çantalar bulacaksınız. Çanta alırken yeni adresim belli oldu bile! :)


CHARME ÇANTA Adres: 
Cengiz Topel Caddesi, No: 47/B 
(İşçi Bulma Kurumu Karşı Çaprazı)
(Doktorlar Caddesi'nin arka sokağı)



P.S~1: CHARME ÇANTA'daki diğer güzel modellerinin fotoğrafını çekmeyi unutmuşum, artık bir dahaki sefere :)
P.S~2: Ben bu clutch'umu şuradaki ayakkabımla kullanacağım...

10 yorum:

Unknown dedi ki...

siyah cantaya bayildimm canimmmm !!
cok güzel !

Adsız dedi ki...

eskişehir yazısını görünce eskişehiri özledim :'( üniversite yıllarımız o şehirde geçmişti :(

adaşehir dedi ki...

want more fashion; teşekkür ederim canım :)

sema; Ama üzülme canım benim :( Gelirsin Eskişehir'e gezmek için olmaz mı? Eskişehir sevilmeyecek özlenmeyecek bir şehir değil hakikaten :) Seviyorum Eskişehir'imi :)

tubitos dedi ki...

canım çok güzel güle güle kullan

Swotpisces dedi ki...

lacivert olanın taba rengini öğretmen arkadaşım almıştım, okulda bütün arkadaşlar bayıldık, güzel günlerde kullanın. :)

adaşehir dedi ki...

tubitos; çok teşekkür ederim kuzum, öpüyorum çok :)

Swotpisces; arkadaşınız da güzel günlerde kullansın :) teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

Çanta da cüzdan da çok güzelmiş..E Eskişehir'de de olduğuma göre :) hemen yarın Charme çantaya bakayım :)

www.margunundunyasi.blogspot.com

adaşehir dedi ki...

Buda benim dunyam:) ; çok teşekkür ederim :) :) O zaman iyi alışverişler sana canım şimdiden :)

GüzelGül dedi ki...

cokk begendim cok güzeller güle güle kullan

Mein Blog/Blogum

adaşehir dedi ki...

guzelgul; çok teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...