7 Ağustos 2011 Pazar

Halil Sezai Paracıkoğlu - Bir Rüzgar Esti




bir rüzgar esti
içinde ya aşk var sandık
eskilerden birşeyler aldık
sonrasında bu ne biçim bir fırtına
.
kendi kendime düşündüm oturdumda 
kime ne yaptığımı anlattımsa
sordum öteki bana
.
ne anlatsam
ne söylesem boş
tarif edilmez duygulardayım
.
uzun bir yola çıksam
arkamda bıraktıklarım
ve bütün pişmanlıklarım 
olmaz
.
biraz hüzün aldım
biraz yalnızlık çaldım
biraz da gözlerinden ihanet!
ahhhh
.
biraz öfke kattım sana
biliyorum biraz aldatıldım
sonunda bozdum
nihayet ihanetle
.
bir rüzgar esti
içinde ya aşk var sandık
eskilerden birşeyler aldık
sonrasında bu ne biçim bir fırtına
.
kendi kendime düşündüm oturdumda 
kime ne yaptığımı anlattımsa
aşk savaşında her şey mübahtır



3 yorum:

Unknown dedi ki...

bayiliyorum bu adamin sesine !!

adaşehir dedi ki...

want more fashion; canım ben bilmiyordum bu şarkıyı, "Seni Bana Yazmışlar" dizisinde duyunca çok sevdim ama :)

halil sezai bir rüzgar esti şarkı sözü dedi ki...

halil sezai bir rüzgar esti şarkı sözü bence çok güzel yazılmış tebrikler ve bu adama başarıla diliyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...