23 Mayıs 2011 Pazartesi

Selena Gomez's Cut Out Dress




Daha öncede de Selena Gomez'e düz saçı daha çok yakıştırdığımı söylemiştim ve yine tekrarlıyorum: "Bu kıza düz saç yakışıyor." Yalnız bak şimdi Selana'cım benden sana abla tavsiyesi; o siyah, cut out, derin bacak dekolteli, uzun elbisenin altına ayağındaki ayakkabılar olmamış. O kırmızı fiyonklu ayakkabını mini bir elbisenle giysen çok daha iyi olurdu. Ayrıca keşke el tırnaklarına uyguladığın French manikürü keşke ayak tırnaklarına da uygulasaydın, o ojeler çok fazla "ben buradayım" diye bağırıyor çünkü. Bunlara lütfen dikkat et olur mu? Üzgünüm ama birinin bunları sana söylemesi gerekiyordu :) 

Elbise: Dolce&Gabbana
Clutch: Judith Leiber
Ayakkabı: Giuseppe Zanotti


* justjared

5 yorum:

weekend lover dedi ki...

haha ilk baktigimda o ayakkabilar da ne demistim ben de;)

adaşehir dedi ki...

Burcu; aklın yolu bir demek ki ;)

Unknown dedi ki...

sevmiyorum onu iste sevmiyoruuuuum

adaşehir dedi ki...

want more fashion; ne desem bilemedim şimdi :)

Adsız dedi ki...

gayet güzel olmş

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...