2 Aralık 2010 Perşembe

Fonex Gençlik Kolonyası



Bu kolonyayı iki ay önce almıştım aslında. Bununla ilgili bir post hazırlayacaktım ancak unutmuşum, aklıma gelince hemen hazırladım yazımı, yani biraz gecikmeli bir yazı oldu:) İki ay önce Eskişehir'e yeni bir mağaza açılmıştı (T-Shop), açılış gününe özel bütün ürünlerde %50 indirim vardı, yalnız her üründen sadece bir tane alma hakkına sahiptik. Bana sevdiceğim haber verdi bu indirimi, biz nasıl olsa birşey almayız diye aheste aheste gittik, mağaza 12'de açılacak dediler, önü nasıl kalabalık ama... Sonra içeriye azar azar kişi aldılar, artık sıra bize geldi en önde bekliyoruz tıkış tıkış kalabalığın içinde. Ben "ay giremiyeceğiz galiba, çok kalabalıkmış ya, gitsek mi biz, hadi girmeyelim, bla bla bla" şeklinde konuşuyorum tabi, sevdiceğim "istemiyorsan girmeyelim" dedi, ama arada ne olduysa "hadi girelim yaa" olduk biz:) Neyse bekliyoruz biz işte önde, içerisi zaten çok büyük değil, alışveriş yapanlar var ve kasanın önü kalabalık, arka taraftan da itirazlar geliyor "ne biçim bir şey bu, neden alınmıyoruz içeriye, hadi alın artık" vs. şeklinde. Dışarıdaki müşterileri oyalamak için de bir palyaço bir de konuşmacı çocuk(arada espiri falan yapıyor) vardı. Sonra konuşmacı çocuk birden döndü bize "abi siz çok sessizsiniz, hadi girin içeriye" dedi:) Girdik biz içeriye, oraya beraber gittiğimiz sevdiceğimin bir arkadaşı ve sevgilisi kalakaldılar dışarıda öyle var ya nasıl mutlu oldum anlatamam, kız zaten 1 gün öncesinden bekliyormuş bu indirimi, çocuğun başının etini de yiyip duruyormuş erkenden gidelim falan diye, neyse işte ben resmen zevkten dört köşe oldum yani:) O alışverişimizden aldığımız şeylerden bir tanesi işte Fonex'in Gençlik Kolonyası... Ben mavi olanın kokusunu daha çok beğendim, mis gibi kokuyor ve insanı sakinleştiren bir kokusu var (en azından benim için öyle), yatağımın üzerine döküyorum arada, mis gibi kokuyor her yer:) Fiyatını net hatırlamıyorum ama pahalı değildi... Denemenizi seve seve tavsiye edebilirim yani:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...