2 Nisan 2011 Cumartesi

Sanal Kombin - 5



5 yorum:

Siyah Süt dedi ki...

ilk kombindeki çantayı çok sevdim..çok seviyorum öyle çantaları..

adasehir dedi ki...

Siyah Süt; ben de çok seviyorum kullanımı rahat oluyor:)

Siyah Süt dedi ki...

ne kadar zayıflar çöp gibiler :D hep düşünürüm aslında olması gereken ne diye böyle zayıfmı olmak yada istedğin herşeyi yiyerek etli butlumu olmak!

adasehir dedi ki...

Siyah Süt; en ideali ortası, ne çok zayıf olacaksın ne de çok kilolu... Tabi bazen her ikisi de insanın elinde olamayabiliyor o durumları saymıyorum... Her istediğinden yiyeceksin ama çok fazla değil... Herşeyin fazlası veya çok azlığı zararlı bence :) :) Tabi bunlar benim düşüncem canım :)

want more fashion dedi ki...

ben son kombini begendim =)
renkler hosuma gitti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...